onsdag 1 juli 2009

Onsdag

Dundrande åska och ÖSregn var det som jag och lillebror stötte på när vi skulle åka från Ludvika ut till pappa. Det var så illa att vi var tvungna att stå still för det gick inte att se en meter framför bilen. När vi tillslut vågade köra igen såg vi efter en liten stund ett helt träd som ramlat ner över halva vägen men som tur var kom vi förbi det i alla fall. Nu skiner solen igen men molnen lurar lite längre bort så mer åska är nog att förvänta sig.

Nu är jag bara ledig två dagar på en och en halv vecka, blir lite slitsamt men det är det väl kanske värt för sen är jag ledig en hel vecka. Men kan dock bli så att jag får vara hemma från jobbet imorn för att besöka herr läkare för mina halsmandlar är inte roliga alls för tillfället. Är öm i hela halsen och upp bakom öronen emellanåt. No fun at all!


Vill göra så mycket men allt är inte möjligt helt enkelt.. I will go into my dreamworld and never turn back to reality..

Over & out!
//Sofy


---

Life.. what is it about?

Feelings.. do they only fool you?
Heart.. does it only give you pain?
Thoughts.. they get you in trouble?
Words.. are they just made for explaining?
Meanings.. are they made for telling lies?


Love.. doesen´t fool you, give you pain, get you in to trouble or make you tell lies?

But..

Silence.. give people pain...

Inga kommentarer: