torsdag 16 juli 2009

Lite av varje

Torsdag idag och det känns fantastiskt bra att vara ledig fortfarande. Skulle vara jäkligt skönt att vara ledig resten av sommaren men att tjäna lite pengar är nästan ett måste på somrarna så det är bara att knega på de sista veckorna sen. Har ju inte en sån jobbig vecka nästa vecka i alla fall, jobba tis, ons och torsdag sen ledig hela helgen :) känns bra med tanke på att jag jobbar 4 helger på raken nyss.
Nog om det nu, vad har jag roat mig med så här långt in på denna vecka då? Jag har fikat med Linn och Marre och även en vända med Ammi. Var väldigt trevligt att tjåla ikapp lite av det som hänt sen sist, ska försöka åka upp och titta hur Ammi och Janne har det i huset också innan jag försvinner till Kalmar. Men det blir ju inte fören om cirka en månad så jag hinner nog med det :)
Har cyklat en vända med Marre också det var väldigt skönt och självklart roligt när man har trevligt sällskap. Sen har jag hjälp Anna i hennes lägenhet med att tapetsera, spackla och måla. Det går sakta framåt där, får se när allt blir färdigt i hennes lägenhet om det hinner bli klart innan jag åker neråt. Tillsist så har jag gosat och busat en hel del med Elliot, han är min lilla tokhund. Ligger och sover på stolen bredvid mig nu.
Tänkte slänga upp lite bilder som jag äntligen lagt in i datorn. Blir lite blandat från vad som varit sen jag kom hem till Ludvika.


Brudarna på peace & love


Strålande solsken, en underbar dag för att åka lite ring bakom båten. Var grymt roligt, det ska jag hinna med fler gånger innan sommaren är slut! :D



Inte lika fint väder. Regn och åskväder så att vi inte kunde åka
på vägen för vi såg ingenting, var bara att snällt stå stilla och vänta.

Sötaste Ellioten älskar att ligga på balkongen och hålla span.
Elliot är kärlek <3

Imorn åker jag till Örebro med Anabanana för att kika lite på IKEA sen shoppa lite. Visar sig vad jag hamnar senare efter det. Men ska bli skönt att åka iväg en sväng och göra något annat än att vara hemma.

Over & Out!
//Sofy

---

I wish I could allow myself to feel this,
Allow myself to let go of this fear.. damn..

---

1 kommentar:

Maria Bjälemar sa...

Elliot är kärlek! :)