söndag 12 juli 2009

Skön ledighet!

Jobbat idag mellan 7-14 och nu är det ledighet fram till nästa tisdag för mig och det känns hur skönt som helst! Denna vecka ska jag göra det som faller mig in att göra och inte ha så många måsten och sånt. Ska rota fram mina(systers) gamla inlines och åka nån dag om det inte regnar. Saknar gymet nere i Kalmar, vill träna.. NU!
Det är skönt att vara hemma men det kan inte hjälpas att jag saknar Kalmar och min lilla lägenhet på ynka 22-23 kvm. Men halva sommaren har redan gått förbi så det står inte på fören jag ska åka ner till Kalmar och då kommer jag väl vilja stanna hemma, konstig som man är haha.

Måste planera massa saker redan nu så att det blir smidigt sen när jag kommer ner till Kalmar. Har redan gjort lite listor över saker, jag och listor.. de är bra grejjer de :P

Känner mig rätt trött för tillfället, funderar på att lägga huvudet på kudden bara en liiiten stund och sen göra nåt. Vad vet jag inte än, umgås lite med folket hemma men som inte är hemma just nu. Imorn bär det av in till stan och sen blir det träff med Ammi på tisdag förhoppningsvis, var längesedan jag träffade henne så det blir nog en lång fika för att tjåla ikapp.


See ya!
//Sofy

Inga kommentarer: