tisdag 21 juli 2009

Tisdag och regn..

Blev en spontan helg hos Malena i Halmstad i helgen som var. Satt hemma i lördags och tänkte nej fan, jag orkar inte sitta hemma och glo. Så rätt som det var satt jag på tåget ner till gumman i Halmstad. Var framme halv nio på kvällningen och då var det fest. På söndagen gjorde vi inte mye vettigt utan plockade undan lite efter kvällen före och käkade den obligatoriska pizzan och såg på madagaskar 2, den var ganska rolig. Åkte hem igår morse och idag har jag jobbat. Ska jobba två dagar till denna vecka sen ledig tre dagar, skönt säger jag bara. Även fast jag varit ledig en hel vecka så jag bara ha mer ledighet. Mer tid till mig själv och mina planeringar och funderingar.


Jaja.. nu ska jag ta och sova lite.. orkar inte dra igenom det jag låg och tänkte på nyss, det får bli en annan dag. Måste orka upp till jobbet imorn.


Over & Out!
//Sofy

2 kommentarer:

Malena sa...

Wiee ja spontant är bra :D
Håll tummen för fint väder på söndag så vi kan ta oss en tur på vår små söta inlines :D

Sofy sa...

Jaa, det är bra att vara lite spontan ibland :P Jag håller absolut tummen för någorlunda fint väder på söndag så vi kan åka en tur på inlinesen :D har jag längtat efter i några veckor nu.