fredag 24 juli 2009

Hinderbana och Johan Glans

Jag och Elliot har fått en liten dos motion idag, vi har nämnligen sprungit runt en liten hinderbana som jag satte upp på gården. Vi hade en tunnel, en liten planka att hoppa upp och springa på och ett hinder att hoppa över. Elliot var super duktig, han skulle nog vara duktig på agility. Synd att tiden till den träningen inte riktigt finns :( Men att roa sig på gården lite då och då är ju roligt bara det. Nu ligger han helt utslagen vid mina fötter, han är så söt min lilla tott.

Nu på kvällningen har jag legat och kollat på massor av klipp med Johan Glans. Han är ju bara så sjukt rolig, jag måste se till att se han live nån gång. Klippet där han är med i parlamentet och pratar om straff för arbetslösa är helt klockrent, så himla roligt.


Imorn är det lördag och en öl på stan med murrey är nog det som står på menyn till kvällen. Men nu blir det några fler klipp på tuben sen sova.


Over & Out!
//Sofy

1 kommentar:

Malena sa...

Jaa vi får åka och se han live nångång :D (brumbrum nu åker jag snart hemåt)