torsdag 6 augusti 2009

Ingenting.. och elliot

Ja då var jag inne i en sån där period då, en period då jag bara vill vara för mig själv, då jag mer än gärna skulle slänga mobilen i soptunnan och bara göra mig okontaktbar för omgivningen för en dag. En dag för bara mig själv, bara jag ingen annan eller några måsten åt någon annan. En dag då all press och tankar på allt bara fick läggas åt sidan.. Inte en människa i närheten, ja ungefär så känns det som att jag vill ha det för tillfället. Jag längtar så himla mycket till Kalmar, jag behöver min lägenhet. Där allt bara är mitt, där jag kan spela massa musik och dansa som jag känner för.. helt själv.
Okej jag erkänner, sen efter två veckor kommer jag säkerligen vilja hem igen för då har jag väl fått nog av att vara själv men är väl så människan är, aldrig nöjd speciellt länge :P
Skulle vilja ta med min älskling elliot också på en gång men han får nog komma efter nollningen, är inte så rättvist mot honom att låta han vara själv så mycket som han skulle bli att vara om han var hemma i Kalmar under nollningen.

Den lille killen är i alla fall det underbaraste man kan ha i närheten när man känner sig lite nere, Elliot är 100% ren kärlek <3 Att ha han sovandes på magen är väldigt mysigt...

Elliot <3


Over & Out!
//Sofy

1 kommentar:

Storasyster sa...

haha fasiken, han såg lite tjockis ut där ;)