onsdag 19 augusti 2009

Shit shit shit shit..

Idag har jag varit på nya äventyr med Malena och Emma, ända bort till Fredriksberg. I måndags var vi till Ställdalen. Allt för att bara leta efter nån form av äventyr, har varit riktigt roligt. Har skrattat så att tårarna runnit. Utöver de äventyren har vi även fikat och lunchat tillsammans två gånger denna vecka också. Kollat i lite resekataloger men vi kom fram till att de var meningslösa eftersom att där priset ska stå, ja där står det ving.se så man måste med andra ord ha en dator för att se priset. Vi kom aldrig fram till vart vi vill åka så det får bli en annan gång haha



Imorn är det dags att fara tillbaka till Kalmar. Efter mycket nogrann packplanering från min sida så har jag lyckats med att nästan packa alla saker. Är bara några saker jag fått välja bort att ta med mig ner, men det är såna saker jag knappt använder i alla fall så det gör inte så mycket. Får de sakerna senare när nån kommer ner. Är lite imponerad av mig själv att jag lyckats packat så mycket grejjer på sån liten plats haha..
Börjar känna hur stressen kommer krypande inför nollningen, shit det är inte långt kvar nu. Hur ska allt gå? Kommer allt funka som det ska? Har vi kommit ihåg allt?
Skulle lätt kunna få en panikattack ibland när jag börjar sätta igång och tänka på massa scenarion meeen jag stoppar mig själv. Man får ta saker som de kommer helt enkelt och lösa de problem som kommer på bästa sätt. Är ingen idé att stressa upp sig egentligen.. men lite nervös, det kan man väl få vara i alla fall :) Brukar oftast gå bättre om man är lite nervös, av nån anledning men det är ju bra.

Nej dags att sluta svamla och gå och lägga sig.. upp tidigt och iväg med tåget. Har ju tågdate med malena ända till mjölby imorn :P det blir ju trevligt med lite sällskap på resan för en gång skull!


Over & Out
//Sofy

Inga kommentarer: