lördag 15 augusti 2009

Saturday!

"Hela veckan väntar jag på lördag, lördag igen. Snart är det lördag igen" lallalaa Skitlåt men ja, det jag skulle komma fram till är i alla fall att det är lördag idag :D Jag är ledig idag och imorgon intar jag min sista dag på jobbet, hela fem timmar från 16.00-21.00. Men ska dock vara på gruppboendet så får se hur hjärntvättad jag kommer känna mig efter den kvällen haha men det gör ingenting, jag är ju ledig sen.
Idag då, jo idag ska jag iväg till stan och sedan vidare till mamma. Måste hinna umgås lite med min kära mammi också nu innan jag ska fara iväg till Kalmar igen. Har ju inte varit så mycket där i sommar. Mest varit här hos pappa eftersom att det varit närmast till jobbet och så där.

Ja just det! fick min nya mobil igår också :D duger alldelens utmärkt åt mig. Kommer nog snart ha lärt mig hur allt fungerar på den, är ju lite annorlunda med touchskärm och allt det nya mot min lilla gamla telefon som är 2½ år. Japp, du läste rätt 2½ år gammal. Den har inte krånglat en enda gång, jag har tappat den tusentals gånger och den har inte slagit av sig eller blivit konstig eller någonting under hela tiden. Men nu på senaste månaden har den låst sig ibland när jag pratat med någon så jag har inte kunnat lägga på fast den andra har lagt på. Först efter en minut eller så blir telefonen normal igen. Men jag och min nya samsung ska väl kunna komma överens också, hoppas den är lite tålig den med haha med tanke på hur klantig jag är och jämt tappar mobilen :P


Nu är det dags att göra sig klar för att brumma iväg till la stada!

Over & Out!
//Sofy

Inga kommentarer: