fredag 23 april 2010

Ny klänning :D

Jepp, igår var jag och hämtade ut de jag hade beställt från laredoute, ett par skor, ett par typ mjukisbraller och en klänning. Skorna känns lite stora men vet inte om jag ska behålla dom ändå, tål att tänkas på över en dag eller två och byxorna gillade jag inte alls!! Men min klänning, den är jag väldigt nöjd med :D supersöt är vad den är.. undrar om jag ska gå i den idag nu när jag ska ner på stan en vända, solen skiner ute och det är ganska varmt så då passar det utmärkt med en sommarsöt klänning. Jag frå lägga upp en bild på den senare :)

Vad har jag annars hunnit göra idag då? Jo jag och elliot har gått promenad från skolan och hem nu på förmiddagen så nu verkar han rätt nöjd den lilla kraken, har smygit sig ner i min säng fastän ha egentligen inte får. Men jag ska snart ner på stan för att leta hundgodis å lite sånt åt honom så jag tyckte allt att han kunde få ligga där tills jag ska gå. Hungrig börjar jag bli också, har ingen frukost hemma så får köpa mig en macka efter vägen tror jag allt annars kommer magen dö av hunger och det vill jag ju inte. Snart är det måndag också och då bär det av till Halmstad och min kära Malena men först är det helg och då är det kvastkampen som jag ska hjälpa till lite på. Kommer bli en bra entré på sittningen, maffig men mer säger jag inte ;P

Love
//Sofy

Inga kommentarer: