onsdag 28 april 2010

God morgon!

Andra morgonen i Halmstad, närmare bestämt i en datorsal på högskolan i Halmstad. Malena har labb och jag ska ta och försöka få lite mer skrivet på uppsatsen. Har en känsla av att det kommer gå segt men förhoppningsvis blir det något skrivet i alla fall. Är lite seg än på morgonkvisten men snart så vaknar nog huvudet ordentligt.

Igår läste jag och Malena igenom massa massa fler artiklar och skrev ner lite små bra saker som vi kom på. Vi tog en liten paus i arbetet också och drog iväg och simmade och åkte vattenrutschkana, det var riktigt skönt men efter det var kroppen rätt trött och jag somnade på malenas soffa. Vi som skulle plugga mer efter maten, men ja, lite mer fick vi gjort senare på kvällen. Dock inge mer artikelläsande, huvudet och ögonen orkade inte mer sådant.

Jaja, nu ska jag ta och ta tag i uppsatsen lite tror jag och ikväll blir det gasque så vi ska väl hälsa på syster emma också efter malenas labb. Ååh just de ja, vi ska göra pannkakor till lunch. Yummiee!! :D


Love
//Sofy

Inga kommentarer: