söndag 25 april 2010

Söndag, underbara söndag.. eller?

Jo då, det har varit en riktigt underbar söndag i väderväg! Strålande solsken! :) Gick upp vid 11-tiden idag efter att igår ha varit på kvastkampssittningen med en väldigt massig entre där toastarna firades ner från taket, jepp nu kan jag skriva det kunde ju inte det förut ifall att någon skulle sett det. Sittningen tog slut snabbt tyckte jag men god mat var det, potatisgratäng och kycklingfilé, yummie :D Sedan gick vi ut för att lyssna på pär olaz som spelade ute på sveaplan, pär olaz är ett band som består av ja, typ studenter som spelar covers. De är väldigt bra faktiskt.
Jag var även lekledare för en av lekarna under dagen också, jag var ledare för äggkastningen. De skulle kasta ett okokt ägg mellan varandra och fick gå längre och längre ifrån varandra för varje runda de klarade. Måste säga att de flesta inte var specielt bra på det hahaha


Eftermiddagen idag har jag tillbringat med att packa, kolla efter tåg och gosat med elliot. Ingen dum eftermiddag det heller :P Så imorn far jag iväg till Malena klockan 11.57 , blir tre dagars stenhårt pluggande i Halmstad nu. Ligger och läser artiklar nu, gääääsp, inte överdrivet road av det men måste ju göras. Ska snart ta paus för att gå till affären en sväng, eller ja, jag har ju tagit paus nu för att skriva blogg men ni fattar haha :P.


Hej hopp!
Love
//Sofy


Jag igår som lekledare

Inga kommentarer: