torsdag 22 april 2010

Sålt smöret och tappat pengarna..

Ja det var väl ungefär den känslan jag hade när jag gick ifrån handledningen i examensarbetet imorse. Kände att gnistan försvann helt och hållet, men fan om inte vi ska fixa det här. Jag och Malena ger inte upp i första taget, nu ska vi bena ut det här ordentligt nästa vecka och då JÄVLAR ska det fan vara positivt på nästa handledning. Att det ska vara så jävla svårt att få undersöka något som vi själva vill och tycker är intressant även om vi inte hittar någon tidigare forskning som är tillräcklig för att förankra vår idé i. När jag kom hem skulle jag äta frukost med Viktor men det slutade med att både han och jag somnade i sängen och sov till tolv, fastän vi hade gjort gott bröd i ugnen!!! Kände att jag behövde dra täcket över huvudet och sova en stund lite grann ändå efter handledningen så det var väl bra att jag gjorde det ändå.

Min gårkväll spenderade jag på corehouse men inte för att partaja, eller ja det var ju fullt röj med gitarr och sång från deni med flera. Nej men jag var där för att hälsa på lite när kvastkampsgruppen arbetade lite slutade med att jag arbetade en del, skrev passen åt folket som ska komma. Elliot roade sig med att jaga en innebandyboll så han hade nog inte ett dugg tråkigt i alla fall.

Neee, nu får det vara nog för idag!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: