onsdag 1 juni 2011

Pang!

Pang poff å så blev jag supertrötter. Har precis sökt mig ett till jobb, hos min nya jobbcoach är det minst ett jobb om dagen att söka. Eller ja, minst fem jobb i veckan måste jag söka så jag stretar väl på med det. Får verkligen hoppas att det här ger nåt. Kommer dessutom vara tvungen att vara med på gruppmöten en gång i veckan, och frågan är vad det ska ge mig??? Men ja ja, jag måste ge det en chans och jag kanske lär mig nåt superbra, who knows?! Men just nu känns det mest som att det kommer skäla tid från att söka jobb och nästa vecka kommer det skäla tid från min lillebrors student! Crap! Men men, förhoppningsvis håller det inte på i evigheternas evigheter, mötet alltså.

Har även uppdaterat min jobbsökardagbok. Som innebär att jag skriver upp dag, vilket jobb, var det är någonstans, vart jag hittat jobbet och kontaktperson för det och dennes titel och telefonnummer. Jaa typ det jaa... Geee mig ett jobb! Jag jobbar så mycket hellre än att hålla på med allt detta som bara skäl tid och kräver tusentals papper och skit!

Nee nu blev jag så där neggo, jag ska ju försöka se på det är som nåt bra. Det är något bra! Så nu har jag bestämt det, jag kommer ju få ett jobb snart! :D wieee!
Bjussar på en gammal bild på mig och miian, beachparty 2008(?)

Btw, så vill jag fan snart veta hur mycket fel det är på den där uppsatsen.. hmm, skynda mogge, skynda! Heja! Heja!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: