tisdag 31 januari 2012

Chocolate brownie eller brun mahognykoppar?

Ja vilken färg tycker du låter mest lockande? Chocolate brownie eller brun mahognykoppar? Jaha och varför undrar jag det kanske ni tänker då? Joo för det är exakt samma färg! I alla fall enligt Loréals Casting creme gloss, som då är en hårtoning. Jag tonade då mitt hår i fredag när jag hade en egen ensam liten skämma-bort-mig-själv-kväll och när jag hade köpt min hårtoning och läst vad färgen heter så blev jag att tänka så här: att nog fasen låter chocolate brownie mycket mycket roligare och trevligare än brun mahognykoppar? Shit! Är vi så tråkiga i Sverige? Eller vi kanske måste vara så övertydliga med färgförklaringen för att ingen ska missförstå? Jo så måste det nog vara.. meen enligt min mening så låter brun mahognykoppar extremt tröök i jämförelse med chocolate brownie som låter mycket mer tilltalande! Även fast det är exakt samma sak :P Jaja, det var bara en liten tanke jag hade när jag köpte min toning.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: