måndag 2 juli 2012

Should I?

Har funderat fram och tillbaka om jag ska ta och köpa ett sommarkort på friskis och svettis.. ett tag funderade jag på att fixa stegräknare på tappa.se för att jag gillar att man kan se hur långt man gått och sätta upp mål. Men idag kom jag fram till att det nog får bli ett friskis och svettis kort i alla fall och så fick jag en utmaning på köpet av Viktor eftersom jag sa att jag det jag gillade med tappa.se var att man satte ett mål med hur långt man skulle gå på en viss tid. Det är nämnligen så att Viktor ska till Skottland med sin mamma och pappa en vecka och vandra sammanlagt ca 8 mil på 5 dagar och då tyckte Viktor att jag kunde göra det också här hemma och nu är jag sugen på att ta mig an den utmaningen :P Bara jag blir bättre från min hosta vill säga :P Det är ca 1.6 mil per dag som ska jag ska gå då och om jag går till och från jobbet så blir bara det 6 km så då har jag runt 1 mil kvar, det skulle jag väl kunna fixa dont you think? :P Ska suga på karamellen nån dag så får vi se men troligtvis blir det så :P


Love
//Sofy

Inga kommentarer: