söndag 8 juli 2012

Sovmorgon? In my dreams..

Sovmorgon idag tänkte jag i min stilla tanke igår men nej nej nej, när vaknar Sofia? Jo 08.12 för att vara exakt, då är det för varmt och så var det en förbannad fluga som jävlades så jag steg upp. Insåg att det regnade så jag kröp ner under en filt i soffan och kollade på desperate housewives som jag sedan somnade till halvvägs in. Det var skönt att få sova en stund till för om en timme väntar ett kvällspass på jobbet. Är själver mellan 15.30 och 18.00, ska se till att få mat till bägge våningarna lagad då också, gick finfint i fredags så jag satsar på samma success ikväll också! :P Sen är det bara jobb 07.00-15-45 imorn så är jag gjort min 4-dagars helg för denna gången. ledig tisdag sen jobb onsdag till fredag för att sedan vara ledig hela 3 dagar, undrar vad jag ska roa mig med då eftersom Viktor är borta i Skottland och vandrar runt med sin mamma och pappa :P

Just det! På onsdag är det återbesök hos hudläkaren och ja, jag är in 100% nöjd med hur min hud är fortfarande så jag vill nog att nåt mer ska göras. Får återkomma med ett inlägg om min hudproblematik och hur allt gått med tester och allt :P

Igår kväll hade vi lite sällskap här oss Viktor. Membi, Lina och Ansi kom hit och drack ett glas vin och så spelade vi spel, det var trevligt även om jag var lite seg efter jobbet :P

//Sofy

1 kommentar:

Anna sa...

men 08,12 är väl inte tidigt direkt ! ;)