fredag 13 juli 2012

There is no end to this shit..

Mmm, är precis så det känns.. det finns ingen ända på den här skiten och med den här skiten så menar jag min hud! Jag kände hur det började bli lite smått jobbigt igår i ansiktet och mycket riktigt när jag vaknade imorse så var jag svullen i ansiktet och halva ansiktet var rött, jaha vad har jag nu gjort för fel då?? Jag har smort mig som jag ska, jag har använt solskydd.. ja just jag har använt solskydd och nu misstänker jag att det är den jag kanske inte tål eftersom innan dess så var huden rätt fin i ansiktet men ja jag är ju ingen expert. Det kan så klart vara andra faktorer också.. jag ska se om det går över om nån dag och sedan testa igen med solskyddsfaktorn och blir det lika igen ja, då vet jag att det är den som är boven även fast apotekspersonalen rekommenderade den när jag sa att jag hade eksem och så vidare.. men jag ska inte ta ut nåt i förskott, inte dömma katten efter håren så att säga :P

Har jobbat tre dagar nu och ska egentligen vara ledig tre dagar nu men jag tog åt mig en extra tur imorgon så det är upp och hoppa som gäller imorgon också :P 07.00-15.45 är vad som gäller men sen är det ledigt.

Träffade Ansi en sväng idag också, gick på marknaden här i Kalmar en sväng. Jag köpte tekakor ^^ sedan gick vi och fikade en sväng för att sedan kolla lite på lagerhaus och gå in på tokiga ture för lite fredagsgodis som det nu känns som att jag åt några för många utav hahaha Magen är mätt på godis!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: