söndag 9 november 2008

Ännu en helg

Ja då har ännu en helg passerat i mitt liv. Veckorna försvinner grymt fort just nu känns det som.
Har varit väldigt stressad denna vecka men det har jag bara mig själv att skylla, skulle jag ha gjort saker och ting lite tidigare så hade det inte blivit så stressigt men nu börjar jag få ordning på alla saker som ska bli gjorda så nu kanske jag kan minska ner på stressen lite grann.

Var på teambuilding med innebandystaben igår och vi hade trevligt med lite kavajmåleri, tacos, lekar och singstar. Sen bar det iväg ut på kåren i overall och kavaj, blev grymt varmt med det på sig kan jag bara rapportera.
Var en lite konstig kväll igår eller hur man nu ska säga.. väldigt känslosam för många parter. En hel del missuppfattningar och misstolkningar och ja, jag vet inte riktigt. Tokigt kan det bara bli ibland.
Mycket prat blev det igår för att nysta upp saker och ting men frågan kan då uppkomma, har det uppkommit nya missuppfattningar?

Jag har i alla fall sagt mitt och nu sätter jag punkt för det.

Nu är det dags för en långpromenad med elliot i blåsten sen är det nog faktiskt dags att gå till skolan för att göra klart lite saker..

Over & Out!

//Sofy

1 kommentar:

Maria Bjälemar sa...

Vaaa. vaddå för missförstånd??
puss o kram // Sis!