onsdag 26 november 2008

Ännu en dag..

Då har ännu en dag passerat i livet och ja, vad ska jag säga om den då? Ja, jag har varit i skolan och varit totalt okoncentrerad sen har jag bakat massa lussebullar till bandyn, sen var det möte med staben och efter det overallsinvigning.

Vet inte riktigt vad det är men det är något som känns fel.
Jag kan inte sätta fingret på vad det är exakt men jag tror att jag är nära sanningen om jag säger att jag inte trivs att sitta själv i min lägenhet.. eftersom att det känns rätt okej när jag är runt människor. Men samtidigt vill jag bara stänga in mig och sluta existera för omgivningen. Är väl kanske när man vill båda delarna som gör att jag blir att känna som att det är nåt som är fel.,
Jag funderar på att gömma mig de kommande dagarna innan bandyn drar igång men det kan bli lite svårt..
Att vilja vara helt ifred och samtidigt motsatsen = väldigt svårt!

Det kan även kallas för att bli lite höstdeprimerad nu när det är mörkt hela tiden.. nä nu ska ajg ta och försöka rycka upp mig lite och plocka ihop lite här och sen ska jag nog ta och duscha med overallen på, ja du läste rätt.. jag tänker duscha med overallen på för den blev full med raklödder och mjöl efter overallinvigningens lekar som gör att den stinker! BLÄ..
Jag kanske ska tillägga den lilla detaljen att det är så att man får inte tvätta overallen om man själv inte är i den.. därav duscha med den på..

Over and Out!

//Sofy

Inga kommentarer: