söndag 2 maj 2010

No good day

Nej idag har inte varit en underbar dag direkt. Har sovit dåligt de senaste nätterna men natten var väl rätt okej iaf, elliot har småkrånglat lite med att hoppa upp i sängen fastän att han inte får så jag har fått gått upp och lagt ner han i hans egna bia-bädd (som han btw inte är alldelens överförtjust i). Sen har jag tvättat idag och lyckats haft nåt slags papper i en ficka så hela den mörka tvätten var helt täckt med vitt pappersludd, underbart!! Efter det så har dagen bara känts hopplöst. Inte fått nåt plugg gjort what so ever även om jag är hyperstressad för seminariet som jag har på tisdag, som jag egentligen hade fått för mig att det var på onsdag. Helt nollkoll på dagar och datum tydligen. Till råga på allt så har ju även pollenskiten börjat så jag går runt och snörvlar och snörvlar, orkar inte med det just nu. Tjock i huvudet blir man också och det hjälper ju inte direkt med en huvudvärkstablett heller när den där tjockheten slår till.

Nu ska jag göra ett sista försök till att göra nåt med c-uppsatsen idag, måste skicka in till Morgan så han är på det gröna med det nya som jag och Malena uppkommit med, som jag hoppas av hela mitt hjärta att det godkänts annars vetefan vad jag gör, då om nån gång kommer det kännas som att man sålt smöret och tappat pengarna.

Hoppas på en bättre dag imorn!

Love
//Sofy

Inga kommentarer: