tisdag 11 maj 2010

En tisdag

Trodde nästan det var måndag idag.. av nån anledning så har jag fått det till det. Men det är ju självklart tisdag och idag har jag och Malena haft handledning med Morgan över skype, kändes lite bättre än det gjort föregående handledningar. Var skönt att ha Malena med också, bara det gjorde att det kändes lättare. Nu tror vi att vi vet hur vi ska gå tillväga med allt.. men haken är väl den att vi inte kommer bli färdiga i tid men det verkade inte vara världens största problem så vårt examensarbete kommer bli klart i början av sommaren istället. Fast just nu känns det som att det verkligen inte gör någonting, huvudsaken är att vi blir nöjda och inte stressar igenom allt så att det i alla fall bara blir bajs och inte godkänt.
Nog om det, ute skiner i alla fall solen idag och jag ska nog snart ta mig ut med ellioten på en lite längre promenad, det vill han nog ha i det här vädret :D Dumt bara att denna jävla pollen ska existera, eller ja dumt är det väl inte att den existerar men himla dumt att jag är allergisk mot den.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: