fredag 21 maj 2010

Fredag? Va! Redan?!

Jaha då var det fredag igen.. herregud. Jag har nog varit lite vilsen med dagarna den här veckan men det är nog mest för att jag följde med viktor till karlshamn. Så för mig känns det egentligen som en måndag idag men det är en fredag, det märks på allt festande runt omkring här om inte annat. Elliot och ozzy gick i alla fall ganska bra ihop, det var ett enda juck-maraton på söndagen när vi kom dit bara men sen tröttnade de på det och höll för det mesta sams resten av tiden. Elliot snodde ozzys leksaker och tyckte att det var hans, han var lite vaktig på dom men han var iaf inte elak åt ozzy. Det enda han gjorde var att gruffa lite på honom när ozzy var för jobbig och elliot inte ville vara med. En eftermiddag fick de tok ryck båda två och lekte och toksprang runt i hela lägenheten hahaha såg rätt roligt ut. Men roligt att de kunde leka lite tillsammans, sen kom de även överens om att skäller den ena så skäller den andra haha..

Nu åter till att det var fredag ja, och jag sitter här i min ensamhet.. eller ja, jag har ju elliot också. Så helt ensam är jag väl inte men en sån där jobbig känsla av ensamhet har infunnit sig. Har kollat i album från några år tillbaka och det känns i hjärtat när man kolla på alla bilder. Jag saknar det som varit och längtar ofta tillbaka, jag börjar känna mig gammal och trött. Jag vill tycka att allt var så där roligt och spännande som jag tyckte det var förut.. Jag får försöka ändra på det. För just nu känns det mesta bara blahaa, jag har fastnat i ett fack just nu.. som kallas "klanka-ner-på-dig-själv-så-mycket-det-bara-går-facket".. just det, precis det facket. S U C K ! Men lugn bara lugn nån gång ska jag ta mig därifrån, har jag ju lyckats med förut så det är ingen omöjlighet, jag behöver bara nåt som faktiskt går min väg så kan jag rida vidare på det och så vips så har jag slingrat mig ur de där facket..
Nä nu ska jag sluta mumla så mycket skit och se på ett avsnitt av christine.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: