lördag 22 maj 2010

Jaa, en lördag

Jaha och idag skulle jag försöka vara så där duktig och gå upp och tvätta igen eftersom jag missade min förra tvättid (för att jag råkade sova :P). Dessvärre så lyckades jag inge vidare den här gången heller så nu har jag faktiskt tagit en tvättid imorgon kväll. Idag hade jag tänkt fått massa plugg gjort men det verkar som det är helt omöjligt med det där plugget :( har i princip inte kommit någonstans. Drog in på stan vid 14-tiden för att luncha med miia, var helt underbart väder. Det var trevligt att sitta på uteserveringen en stund och njuta, på vägen tillbaka från stan bestämde vi oss för att träffas ikväll igen för att avnjuta ett glas vin ute i det gröna och prata lite strunt. Vet att jag egentligen inte har tid med sånt men jag prioriterar om lite saker för tillfället för om ca 2 veckor flyttar hon och richard upp till sthlm å då kommer vi inte kunna ha såna här spontankvällar. Kommer sakna miia alot! men jag ska ta och hälsa på hos henne i sommar och se hur de bor där uppe i finntorp som ligger vid nacka ungefär =)

Nej nu är klockan 20.30 så jag och ellioten ska göra oss redo att traska till miia och vovvarna.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: