söndag 16 maj 2010

Upp och iväg!

Igår var jag iväg på lanet som SPIIK anordnat, jag spelade dock ingenting som de andra där spelade. Jag satt mest på facebook och lallade med några av deras spel där :P Men det var trevligt att vara där en stund, sen drog jag hem till älskade ellioten. Idag hade jag tänkt och vara duktig och gå upp vid 7 för att tvätta, hade tänkt tvätta täcket å så där också men jag var på tok för trött för att orka gå upp så jag stängde av klockan och sov vidare till nio sen steg jag upp.
Har packat lite smått här på förmiddagen, jag och ellioten åker med viktor hem till hans mamma och pappa och hälsar på en sväng. Elliot ska få träffa Ozzy som är deras lilla vovve, han är i samma size som Elliot. Förhoppningsvis kan de leka lite tillsammans =)


Nu ska vi snart kila iväg till tåget. See ya!

Love
//Sofy

Inga kommentarer: