måndag 25 oktober 2010

Atjooo!

Då har jag gått och blivit förkyld igen, så himla typiskt! Började igår eftermiddag/kväll, näsan blev som en kran blää. Så inatt har jag inte sovit mycket alls men då sover jag förhoppningsvis desto mer natten till imorn istället.

I lördags jobbade jag på en optikersittning på kåren, var en extremt lugn sittning. Jag roade mig med att stå i garderoben i början och i slutet av sittningen. Sen var det bara att svira om till andra kläder och fixa det sista med sminkningen sen så var det fest hos Anna och Robin, efter 1½ timme där drog vi iväg till kåren. Jag och Viktor var där en stund sedan ville jag gå hem, så blev en burgare på olgas sen en lång promenad hem.

Var även och klippte mig i fredags, det behövde jag verkligen! så skönt att äntligen fått klippa sig, nöjd blev jag också och under 300 kr betalade jag, så då blev jag glad :) Sen köpte jag ett par till skor, ett par riktigt varma och goa kängor så nu får den här fröken låta bli att handla så mycket mer denna månaden. Men jag behövde verkligen ett par varma skor så det fick lov att bli så :P


Nu ska jag återgå till mitt snorande, funderar på att gå ut i solen en stund. Det kan ju knappast skapa att få lite sol i ansiktet liksom! sen borde jag hugga tag i att plugga lite mer.. hmm..


Love
//Sofy

Inga kommentarer: