torsdag 28 oktober 2010

Bättre och bättre, dag för dag?

Nja, jag vet inte det ja.. men är i och för sig bättre från förkylningen men inte helt frisk men blir väl det förhoppningsvis också. Är sista veckan här i Kalmar nu för denna gången, ska åka hem på tisdag eller onsdag tror jag det blir. Inte så överdrivet roligt direkt men jag kommer få komma hem till min busigaste bustott och ta hand om honom lite granna och dessutom ska jag checka in lillasysters nya lya och hjälpa henne med lite plock där.

Det här med plugg, ja det verkar inte vara min grejj alls just nu. Det bara vill sig inte, huvudet strejkar och bara fattar ingenting verkar det som. Himla skit, kan jag inte bara få dessa sista kurser ur vägen och sedan få ett jobb och en lägenhet så kanske jag kan vara lite nöjd en stund :P Ja, jag ska bara ha och ha och ha.. ujuj..
Kikar i alla fall runt på potentiella jobb men kan ju inte direkt påstå att det finns många utav dem, tråkigt nog för min del.


Nu får jag faktiskt ta och bestämma mig, ja eller nej!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: