fredag 8 oktober 2010

Fika, fika å fika


Yes, gissa vad jag gjort idag? jo jag har självklart varit på stan med gullisen Marre och fikat. Blev en rätt lång fika med prat om allt möjligt, mycket snack om föräldrar och ungar. Var även in på intersport å köpte ett par träningsbraller som jag kan ha när jag är ute och promenerar/joggar.

Dagen startade med att jag var hos pappa och så skulle jag åka med lillebror Tobias in till stan. Jag råkade stänga av klockan och när Tobias kom
och sa: "Sofia, det är dags att gå upp nu!". Då ville jag bara lägga kudden över huvudet och låtsas som att jag inte hörde det men ja, jag gick väl upp i alla fall. Packade ihop lite av mina saker och drog till syster Anna. Här ska jag stanna över helgen och vara sambo med henne och laga lite mat till henne när hon jobbar för fullt. Är skönt att få vara lite ifred och ha en hel lägenhet att röra sig. Är snart dags att gå och handla, Anna har beställt tacogratäng till middag så det ska jag se till att göra tills hon kommer hem. Ska även busa lite med världens sötaste elliot som ligger och snoozar i Anna fårskinn på golvet =)
hetast ever? :P
Love
//Sofy

2 kommentarer:

Maria Bjälemar sa...

Ååå Jag vill också ha TACOGRATÄNG!! DÅÅLIG STIL!!

Malena sa...

Jag känner igen den bilden, undrar vem fotografen kan vara ;)