tisdag 5 oktober 2010

Nytt försök?

Ja, nu ska jag väl ta och göra ett nytt försök med att komma igång med mitt bloggande igen. Jag börjar med att göra om min design lite, har små pillat lite med att hitta ny mall som jag vill ha. är ju höst nu så passar ju utmärkt med den bakgrund jag har nu, håller även på att fila på en ny header men har inte fått till det riktigt men det kommer mina vänner, lugn bara lugn (som om det nu är någon som verkligen bryr sig så mycket om det?!) haha.

Vad har hänt i dag då i sofias liv? Jo tackar som frågar, idag har varit en bra dag. Har pratat med csn och jag kommer få pengar av dem så fort mina sista poäng från sommarkursen kommer in, var riktigt skönt att höra! Har även hittat ett jobb som jag ska ta och söka. Skulle ha gjort det idag men kom lite annat emellan. Jag bestämde mig nämnligen för att spendera en del av min dag utomhus med att, tro det eller ej!, att kratta löv! Och tro nu inte att jag står som alla andra gör när de krattar löv, neej för jag lyssnar på musik och då kan jag ju självklart inte stå still och vara tyst samtidigt! Så jag har sjungit och dansat när jag krattat löv, krattan fick vara min danspartner! hahaha. Hmm, nu skulle jag hitta nån ny bra benämning på detta.. kransa? kratnsa
? kratt-dansa?.. ne, never mind!
Resten av dagen har jag läst igenom massa artiklar, har några kvar men det får jag ta imorn innan mitt möte med malena som jag btw skulle vilja flytta till 12 men hon verkar inte vara kontaktbar via msn men det hinner jag väla fråga imorn och om inte annat får det bli vid 13 i alla fall, inte hela världen.
Hösten har kommit

Nu ska jag däremot uppsöka mina fyra kuddar, oh yes! du läste rätt, jag sover med fyra stycken kuddar (i en 90 säng för tillfället, ska tilläggas) :P det är skönt!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: