torsdag 7 oktober 2010

En hel dag

Idag har jag som jag tidigare skrivit varit iväg till borlänge. Jag och Marre var där nästan hela dagen, från halv elva till halv fyra ungefär. Jävlar vad vi har gått runt runt på kupolen. Dessutom var vi säkerligen in på HM fem gånger hahaha, sista vändan hade de hängt ut fler saker som inte fanns tidigare, hittade en jacka på rea men eftersom att jag lider så hemskt av beslutsångest så köpte jag den aldrig vilket jag självklart ångrar nu! Jag ska följa med lillebror som sällskap imorn när han ska till borlänge och hämta ett bromsok och se om den finns kvar, gör den det så kommer jag köpa den :P Och finns den inte ja, då var det väl inte meningen att jag skulle ha den och jakten på en vinterjacka får gå vidare.

Från Ludvika åkte jag med lillasyster Maria till pappa och nu sitter jag här i min säng med duntofflorna på och två täcken, myspys. Saknar viktor otroligt mycket, såg han sist för en och en halv vecka sedan.. kommer nog försöka åka till honom nästa vecka..

Ska väl halvglo färdigt på robinson nu.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: