onsdag 30 mars 2011

Ja, ny design var det ja.. eller?

Jag skrev ju för flera flera veckor sedan att jag skulle fixa en ny design men har det kommit nån ny? Neeej! Men jag hade faktiskt börjat påta ihop en men den slängde jag bort för jag fick bara inte till det, det fattades nåt och ja, det blev bara inte bra. Inte ens okej hahaha. Men idag/ikväll har jag påbörjat en ny som jag nog faktiskt kommer byta till men den är inte riktigt färdig än men imorn eller på fredag. Spännade värre va? :P Tänk om jag bara förbereder inför ett aprilskämt ;P haha nee då, det gör jag inte. Jag är inte speciellt mycket för att luras, även om man nu faktiskt (tydligen) ska får luras 1a april. Får väl se om jag går på nåt aprilskämt då, skulle inte förvåna mig i alla fall, jag kommer väl glömma av att det är 1a april.
Sneakpeak :P

Love
//Sofy

Inga kommentarer: