fredag 4 mars 2011

En början..

Okej, nu blev det ett sånt där hopp o uppdateringen igen. Fy på mig! Jaja, hur som helst.. jag har nu börjat på en ny design till bloggen i alla fall men jag är inte riktigt nöjd ännu så får se när den kommer upp. Kanske slänger den jag håller på med och börjar om hahaha. Annars då? Jo men det rullar på. Viktor kommer hit när som helst nu, tråkigt nog så åker han tillbaka till Kalmar igen på söndag.. men jag är glad att jag får träffa honom lite i alla fall^^ För den delen hoppas jag på att det inte ska dröja allt för länge innan jag kan åka ner till Kalmar igen. Har kommit halvvägs med mina behandlingar på lasarettet också och det går bra. Känns bättre och bättre med huden så det är väldigt skönt att nåt går åt rätt håll i alla fall.

I tisdags var jag dessutom till af och hade möte med min handläggare. Shit vad han snackade om det här med jobbcoach, han var noga med att påpeka att här i Ludvika så har de ju bra i alla fall och inte så där som det pratas om på nyheterna. Hälften av tiden gick väl åt till det haha nee men han pratade mycket om det i alla fall och att det är värre i storsstäderna osv. När mötet började lida mot sitt slut så sa han, precis som han säger till de flesta, att vi får hoppas att jag slipper vara inskriven nån längre tid och då sa jag: ja det får vi hoppas, men det visar väl sig. Sen sa han nåt jag blev glad över ändå: "Ja, men du verkar ju vara så ambitiös!". Jaa!! jag är ambitiös när det gäller jobb, kan inte bara de som jag söker jobb hos fatta det också! :P hahaha


Oj vad jag pladdrar på!! nu var klockan mycket. dags att gå ut och möta Viktor!

Just det.. nu är det uppsats för hela slanten också, nu ska den bli klar!! wooho, möte med mogge nästa vecka!


Love
//Sofy

1 kommentar:

Emma sa...

Ska du få en jobbcoach? Spännande! ;)