fredag 11 mars 2011

Skypemöte och plugg

Imorse vaknade jag klockan sju, tror kroppen var inställd på att jag skulle upp på morgonen men jag behövde inte gå upp så tidigt i alla fall. Gick upp när klockan var åtta och skickade iväg forskningsplanen till Malena så hon kunde skumma igenom den innan jag skickade iväg den till Morgan. Vid halv nio hade jag och Malena ett litet för-möte inför handledningen med Morgan, snackade lite om dittan och dattan . Sen blev det skypemöte med Morgan klockan nio och det mötet gick ju rätt okej, nu ska det brassas på med teori. Jag har suttit och försökt hela dagen med att få ner massa vettiga saker men det går förbannat segt. Men en mening blir två meningar och det är bättre än inget alls! Plöjer i en feting bok vid namn About Face som Alan Cooper skrivit, det står sjukt mycket bra saker i den boken men hur ska jag komma ihåg allt och så måste jag ju trots allt sålla ut vad som verkligen är relevant för vårt arbete.

Nu ska jag snart gå till maxi en sväng med Viktor, så då blir det paus sen kommer jag fortsätta några timmar till ikväll innan jag ger upp för idag. Imorn kommer jag inte hinna med så mycket pluggande så det skulle vara bra om jag kunde bli färdig med den punkten som jag skriver om nu, så snälla lilla hjärnan få ett superryck så att fingrarna bara går av sig själva över tangentbordet när jag kommer hem! Okej? Bra!

Ja imorn ska jag och Viktor på 25års partaj här i Kalmar. Så därför bli det inte mycket tid till plugg imorn, för jag har även planerat in att träffa Anna mitt på dagen för jag behöver köpa mig strumpbyxor ala HM inför kvällen. Men nån timme plugg borde hinnas med.. I hope..


Love
//Sofy


Inga kommentarer: