fredag 25 mars 2011

Mina salvor och jag.

Idag ahr jag varit och jobbat på skolan som mat-tantis, gick finfint det. Hade rätt kul, käkade våfflor gjorde vi också. Får se om jag får jobba nån mer gång, jobbade istället för Marre idag eftersom att den lilla skitungen har dragit till London! Men hon kommer hem imorn i alla fall och då har hon bestämt att vi ska festa, får se hur det blir med den saken. Har inte direkt några pengar till det.. ja jag vet att det är lönehelg men den som inget jobb har, han får heller ingen lön. Hatar det här livet, verkar som att precis allt ska gå emot mig. Född med otur? Ja det tror jag i alla fall för inte fan har jag haft mycket flyt i mitt liv inte. Jag försöker vara positiv och hålla huvudet högt men ibland så känns allt så himla hopplöst.. värdelös.. helt jävla värdelös.. känner man sig.

Förresten så har jag tagit kort på mina kära salvor som följer mig troget överallt.

På bilden finns fem stycken salvor, propyderm, flutivate, locoid, protopic och ceridal. Utöver dessa så har jag mina fina salvstrumpor plus elastrisk överdrag till det som är den ihoprullade grejjen. Å nu undrar ni säkert varför i hela friden det ligger en liten roller med i bilden. Joo det ska jag tala om för er, den har man på salva på och sedan rollar man sin rygg. Roligare än så var det inte.


Love
//Sofy

Inga kommentarer: