lördag 2 april 2011

Blev ni lurade?

Ja igår var det ju första april men inte blev då jag lurad av någon, inte vad jag vet i alla fall :P Blev ni lurade av någon eller något? Jag skojade inte ens med någon, glömde nog faktiskt av att man fick luras lite igår. Minne guldfisk?? Nee, vem? jag? inte då :P

Idag har jag varit på hundutställning, vid nio drog jag med Marre och her family, till abb-hallen och tittade på massa fina vovvsar. Där fanns alla storlekar o
ch sorter hahaha. Luktade verkligen hund där inne, tur att vi inte var där hela tiden det hade nog faktiskt inte gått med min allergi, kände mot slutet innan vi drog att det började bli lite snorigt. Jag har förresten en vovve som ligger och sover så sött i sängen här hos Maria, vi ska snart ut och ta oss en promenad. Skulle jag säga: Ska vi ut och gå? nu, så skulle Elliot flyga upp från sängen :P Men det blir om en liten stund först tänkte jag söka lite jobb. Sen ska jag komma på nån bra mat att laga tills Maria kommer hem.
Min hund har världens snyggaste sovstil ;P
Love
//Sofy

---
There comes a time where you fade to the blackness. When you´re staring at that phone in your lap and you hoping but them people never call you back.

Inga kommentarer: