torsdag 28 april 2011

Dammat igen här?

Jahapp och här hade det dammat igen ytterligare en gång haha. Jag har inte suttit så mycket vid datorn kan jag ju också konstatera och därmed inte uppdaterat heller, bloggar ju inte via mobilen heller så. Har hört att det inte går att göra på blogspot?? hmm dont know, dont care right now i alla fall :P Det känns inte som det största problemet i mitt liv hahaha. Jag har så mycket annat som snurrar i hjärnkontoret så prio på att både blogga i dator och telefon ligger lååångt lååångt ner på listan. Den här veckan har jag kännt mig lite uppgiven på nåt vis, inte haft lust att göra speciellt mycket. Har tränat lite med Marre i tisdags och det var sinnessjukt jobbigt och varmt, trodde jag skulle dö när jag hade fem minuter kvar på crosstrainen men jag lyckades orka mig kvar. Så nu vet ni att om ni känner att ni håller på att dö av utmattning så orkar ni minst fem minuter till! Och efter några minuters vila så är det bara att ge sig på vikterna och lite olika övning och sen känns det superbra :P

Marre följde mig en bit på vägen hem för hon skulle iväg och sola en sväng och då känner jag sig så pepp efter träningen att jag skulle vilja göra nåt mer men egentligen så vet jag ju att jag är slut för skulle jag ha sprungit endast en minut till på den där crosstrainen så hade jag störtat! haha

Viktor har varit här och hälsat på kanske jag ska tillägga också. Han kom hit i torsdagskväll och åkte tillbaka till Sthlm i måndags, tiden gick alldelens för fort. Men förhoppningsvis dröjer det inte så länge innan vi ses igen ^^

Har jag sagt att jag tycker det är väldigt trökigt att vänta? Har jag inte det så säger jag det igen, jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att vänta! Nää.. jag får göra nåt åt det där för trökigt är det!

Imorn ska jag iväg och klippa mig, ska bli så skönt att göra det! mitt hår är så slitet så usch känner jag bara. Känns inte som att jag orkar göra någonting med håret heller så det är verkligen på tiden att klippa det! Får se om jag blir nöjd, blir nog lugg igen också. Blir dessutom lite stressigt imorn, jag har min näst sista hudbehandling imorn klockan 10.00 sen har jag klippning 11.15 men hinner nog hem för att slänga på mig lite smink och pusta ut två sekunder innan i alla fall.
Nåt i den här stilen kanske på håret?

Love
//Sofy

Inga kommentarer: