fredag 15 april 2011

Sthlm and back

Yes, då har jag varit till Sthlm och tillbaka. Åkte i lördags och kom tillbaka i tisdagskväll. Fick träffa min underbara Viktor och även min kära vän Miia. På lördagen åkte jag och Viktor hem till Miian och Richard och fick mumsig middag, var riktigt trevligt och voffsarna var även där och det var mysigt att träffa dom igen också. Var alldelens för länge sedan jag och Miia träffades, saknar henne verkligen! Jag tog en lång fika med Miia på måndagen också, var en väldigt god fika på nån slags chokladcheesecake och var roligt att umgås en stund bara jag och Miia också.

På tisdagen var jag på intervju och det var skoj, får se hur det går. Har lite saker som ska göras och skickas in senast måndagförmiddag. Sen har jag lekt lite med Marre när jag kommit tillbaka hit till Ludvika och även gått på mina behandlingar, nu har jag bara fem stycken kvar för den här gången!! ^^ Men idag tror jag dock att mitt ansikte inte riktigt gillade att vara så länge inne i det där solariet med uvb-ljus för nu ser jag ut som rudolf med röda mulen meeen det går väl över tills imorn(?) hoppas jag.

Nu ska här sovas för imorn efter frukost blir det joggingtur med Marre!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: