fredag 1 april 2011

Freitag

Tidig uppstigning denna fredag och harva iväg till Ludvika lasarett och hudmottagningen. Hade mina funderingar om det blivit nåt fel eftersom jag inte fått nått sms igår om påminnelse för tiden jag hade idag och mycket riktigt så hade de glömt skriva in min tid i datorn på mottagningen men det gick fint ändå, tur att jag har bra koll själv :P Sen blev det promenad med tottisen när jag kom hem vid 10. Annars har den här dagen passerat relativt snabbt tycker jag, hängde på Maria till MM en sväng sen städade vi lägenheten och sedan rusade jag iväg för att umgås med Marre en sväng. Vilket var riktigt trevligt!

Å om jag inte har sagt det för så säger jag det igen, jag vill ha ett jobb nu! NU! NU! Give it to me.. hatar att gå runt hemma! eller hemma å hemma, jag har inget som är mitt hem...


Love
//Sofy

---
I was a heavy heart to carry but he never let me down. When he held me in his arms, my feet never touched the ground.

Inga kommentarer: