söndag 3 april 2011

Regnig söndag

När jag slog upp ena ögat imorse och såg hur det såg ut utanför fönstret så stängde jag snabbt det, vände mig bort mot fönstret och sov snabbt vidare. Det ösregnade nämnligen utanför fönstret! och gör så fortfarande, Elliot vägrade i princip sätta sig och skita ute nu när det regnade så det får bli en till vända ut om en liten stund. Jag och Elliot har för den delen bråkat om sovplats inatt, han vill alltid ligga uppe vid bröstkorgen men för min del så vill jag ha honom vid knäna istället så vi har puttats en del inatt. Men på morgonen får han alltid komma och gosa lite innan jag kliver upp och när jag väl kliver upp ser den där herrn så där lagom glad ut. Allt han vill är att ligga och mysa, lille Ellioten.

Har prata med Viktor också, han blev mitt frukost/lunch sällskap för Maria hon låg kvar i sängen och drog sig. Var så trevligt så att prata med honom, blir jag glad av =) Om ca 50 min ska jag åka och hämta Anna och sedan ska vi åka till pappa en sväng och se efter hur det är med kissekatten Balder.
Saknar allt den där Viktor lite, världens finaste bild btw ;P

Love
//Sofy

Inga kommentarer: