måndag 3 oktober 2011

Alot of people!

Shit! kollade in på min statistik för idag och jävlar vad folk det varit in på min blogg idag då.. wonder why? Jag har ju inte skrivit nåt sen i hmm onsdags? ujuj, dåligt hahaha. Jag kan väl berätta att jag inte fick jobbet som jag var på intervju för, de tog en tjej med ekonomiutbildning istället så så var det med den saken. Nu går vi vidare i livet och hoppas på ett annat jobb! =)

Abropå jobb så ska jag faktiskt rycka in i köket på högbergsskolan imorgon. Jag ska agera kock med Monkan :P (Marre morsa). Det kommer bli skoj! Spännande att se om maten går att äta sen haha. Ska även jobba på onsdag där. Så det blir tidig uppstigning varenda dag den här veckan.. kanske att det bli sovmorgon på fredag, annars blir det det i helgen om inte annat!

Blev inte glad på Elliot när jag kom hem till Anna och han varit själv en liten stund.. då hade han hittat min rougeborste och tuggat på! Då morrade jag rejält på honom!

nu lär jag kila!



Love
//Sofy

Inga kommentarer: