tisdag 11 oktober 2011

Mental breakdown

Ja jag hade nyss ett mental breakdown här hemma hos pappa. Det var så att jag var på väg från övervåningen till nedervåningen med min dator och på den hade jag lagt min musmatta och min datormus. När jag är i början av trappen så ringer min mobil så jag skyndar mer ner och när jag tagit telefonen och svarat så låter det DUNS och där gick datormusen i flera delar. Jag satt så klart ihop dessa men till min STORA besvikelse så fungerade den inte ändå. Just my luck tänkte jag! Började kolla runt efter en likadan datormus (för den jag har är STORfavorit förstår ni! ja å så har jag dessutom fått den i present) men den fanns inte på netonnet. Så fick lite småpanik. Avslutade mitt samtal med Viktor, sa för den delen till honom att jag kanske borde slänga musen i golvet en gång till för då kanske den fungerar det tyckte han dock var en dålig idé hahaha.

Satt å grejjade med datormusen ett tag men den ville inte fungera och tillslut blev det ett totalt mental breakdown. Jaa, jag blev ledsen för en jävla sketen datormus men för mig är det ju inte vilken sketen jävla datormus som helst heller, dels har jag fått den i present och dels är den en favorit och har så fin färg på sig. Men ja, det var väl bara det att datormusen var droppen som fick bägaren att rinna över. Men sen kom Tobias hem å grejjade lite med den och efter att testa det sista alternativet (som är lika med att dunka datormusen i bordet några gånger) så började den fungera igen. Åååh vad glad jag blir! :D

Så nu ska jag steka amerikanska pannkakor!




Love
//Sofy

Inga kommentarer: