måndag 31 oktober 2011

Neråt..

Å här gick det så där lagom trögt.. har haft lite av en nere vecka tror jag men ska försöka vända det den här veckan. Sitter hos mamma nu iaf, har varit här sen i lördags. Sov som en liten minigris natten mellan lördag och söndag, var heelt slut. I fredag lagade nämnligen jag och syster Anna 31(!!) st matlådor. Om dessa var till oss? Näänää, de var till lilla farfar. Vi tyckte att det fick vara nog med hans kartongmat så vi gjorde riktigt mat till honom så det räcker till en middag varje dag i en hel månad. Kan ju säga att det tog ett antal timmar för att bli klar med alla dessa. De maträtter vi gjorde var köttfärssås å pasta, lasagne, pannbiffar m. sås, västerbottenpaj, biffstroganoff å ris, kyckling i sås, pasta m. laxsås, fläskpannkaka å sen tror jag inte det var nåt mer. Massa mumma blev det ^^

Nu ska jag sätta mig och söka jobb, hej hopp!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: