måndag 10 oktober 2011

Soppa för första gången!

Igår var jag iväg och tränade en sväng, blev sammanlagt 60 min på crosstrainer. Då säger många: Åh fy fan! det måste ha varit jobbigt! Jo, självklart är det de men det är samtidigt jävligt skönt och jag är så jävla envis. Hade bestämt en viss tid först men sen när det är en minut kvar bestämmer jag mig för att äh fan du orkar fem minuter till! Så blir det fem minuter till och fem minuter till.. ja å sen slutar det på att jag stått och trampat på den där i en timme och då ger jag mig för då tycker jag att det är enough. Min fria träning är tyvärr slut på onsdag =( Men då får de bli till att lägga upp träning på nåt annat vis helt enkelt! Kan tyvärr inte binda upp mig på ett år i Ludvika =(

Idag har jag lagat soppa för första gången i hela mitt liv, alltså soppa från grunden inte nå färdigköpt skit :P Gjorde den åt pappa å älgjaktsgänget, verkade uppskattat i alla fall så det var nog inte botten betyg på den! YES! haha. Var ut på enkortare promenad med Elliot mot kvällningen, drog med mig kameran också. Var lite dimma ute också. Så här såg det ut:


Nu ska jag hoppa ner i sängen och sova lite!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: