onsdag 26 oktober 2011

Back in L-a dåra

Idag kom jag tillbaka till Ludvika. Tågresan gick relativt snabbt idag kändes det som men var ganska lugnt på tåget också så kändes lugnt och skönt på det sättet i alla fall. Nu sitter jag hemma hos pappa. Tog en dusch och slängde på mig min pyjamas och satte mig för att söka lite jobb, tycker att nån borde höra av sig och säga: "Hej! dig vill vi ha!" för då skulle jag bli glá! ;P Den som väntar på nåt gott helt enkelt hahaha. Imorn är det dags för gruppmöte igen i alla fall, så se vad som händer denna gången då. Förväntningarna är skyhöga! ;D

Jag har fått en ny favvolåt, satan i gatan med Veronica Maggio. Ibland kan jag absolut inte lyssna på hennes musik men just idag älskar jag hennes satan i gatan.


Bjussar även på några bilder från en promenad i Kalmar med Ellioten:






Förresten, är jag förvånad? Neej jag är väl inte det. Hade väl inte väntat mig nåt annat, det tog inte lång tid...


Love
//Sofy

Inga kommentarer: