onsdag 12 oktober 2011

Hur hamnade jag i den här situationen?

Ja så tänkte jag idag när jag och lillasyster satt i bilen utan olja i Smedjebacken tidigare idag. Jag skulle enbart in till stan för ett kort möte idag men slutade med att jag även skulle skjutsa lillasyster till vårdcentralen i smb med mammas bil och vid hemfärd lyste lampan för check engine oil och där blev vi ståendes.. i alla fall till brorsan och mamma kom med mer olja sen var det bara att åka vidare utan problem hahaha Men var ju inte direkt vad jag hade planerat för dagen, att sitta i smb i nästan 3 timmar sammanlagt. Men hem kom jag i slutändan ändå! :)

Imorn blir det in till la stada för ytterligare ett möte. Jag hade trott att detta skulle bli mitt sista men efter ett mail idag så finns risken att så inte är fallet.. visar väl sig imorn. Nu blir det nattinatt! sleep tight!


Love
//Sofy

1 kommentar:

Pretty Random Jewellery sa...

Kika gärna in min smyckesblogg. Flera kändisar så som Maria Montazami, hennes döttrar, kissie, paow osv bär mina smycken. Ha en supertrevlig dag.

Kramar