torsdag 29 mars 2012

Gott och blandat

Här sitter jag med nyfärgat hår, behövdes verkligen! Tror det blev nice, nu är jag coffe bean i håret hahaha :P Köpte toning på HM igår, är så  himla billigt och bra där ^^ I like alot! Eftersom jag alltid behöver två stycken till mitt hår. Idag har jag även modifierat min klänning som jag fyndade, ska visa kort imorn på det! Promise! Ska sy färdigt det sista imorgon, tyvärr så tyckte inte min maskin att det var så roligt att sy i yttertyget på klänningen så det får vara enbart sicksackat så länge. Har inte tid att kolla upp hur man ska gå till väga för jag vill nog ha med mig klänningen till Sthlm. Har även solat några minuter idag för att ge min hud en knuff i rätt riktning för nu har den varit omöjlig så länge, mamma tycker att jag ska ringa till Falun och prata med dom så får se om jag ska göra det snart om det inte ger sig. För det är fan skitjobbigt! Jag önskar inte ens min värsta fiende att ha det så här som jag har med mina eksem, fy sjutton!

Tror ni att jag packat inför morgondagen då? :P Neee det har Sofia så klart inte hahaha Men jag ska upp vid 8.00 imorgon och då ska jag packa ihop lite smått och gott som ska få följa med till Sthlm, känner jag mig själv rätt så kommer jag väl ta med mig kläder för en vecka haha. Nu ska jag försöka få lite sömn! Hörs imorn!


Love
//Sofy


Ps. Grattis Malena till jobb!!! :D

Inga kommentarer: