söndag 4 mars 2012

Sol, sol, underbara sol! :D

Solen skiner ute och det blåser inte så mycket här i Kalmar, jag å Viktor tog en promenad med Elliot bort till Maxi och Viktor var fikasugen så han gick in och köpte några muffins som vi tog med oss hem. Var riktigt skönt ute. För några dagar sen så köpte jag mig ett par svarta tygskor, jag stod inte ut längre med mina för stora vinterdojjor som det åker in grus i hela tiden!! Så det fick bli ett par från HM för hela 129 kr, billigt å bra för min plånbok! Köpte ett par med resår i sidorna så man slipper knyta hela skorna hela tiden när man ska ta på sig dom, nu är det bara att dra på dom! Me like alot! :P

Igår var jag och Viktor ute å letade efter ett headset åt mig men det var fan inte så lätt att hitta, de flesta var med in ear lurar och såna gillar inte mina öron så det blev inga. Men vi glömde kolla på siba och där hade de så klart happy plugs som jag tittat på förut. Får se om vi drar iväg en sväng å tittar på ett par sen, vill nog ha ett par gröna :P eller så kanske det blir ett vanligt iphone headset.. svårt... eller så väntar jag ett tag till helt enkelt tills jag är helt säker.

Har en ny favvolåt också, enjoy!



Love
//Sofy

Inga kommentarer: