torsdag 22 mars 2012

I love the sun!

Okej, idag är det torsdag och temperaturen visar 14,5! :D Hur skönt som helst! Jag vaknade tidigt imorse, vid halv 8 närmare bestämt. Har drömt en skit otrevlig dröm och hela jag kliade imorse, var inget roligt uppvaknande så jag bestämde mig för att jag fasen skulle vända på mig och sova en stund till vilket jag gjorde och jag tror det var lite bättre när jag vaknade senare i alla fall. Fast den där drömmen kom jag så klart ihåg ändå. Men eftersom det är så skönt ute så ska jag låtsas som att jag aldrig drömde den där drömmen ^^ Tror bestämt att jag ska försöka ta mig ut på en liten joggingvända idag :D Behöver röra lite på döfläsket ju ;P

Nä nu ska jag nog slå lillasyster en pling och se om planen att åka till farfar idag och sedan biltvätt kvarstår eller om hon ändrat sig.


Have a nice sunny day! :D

Love
//Sofy

Inga kommentarer: