söndag 18 mars 2012

"I like the way, the way you shake your ass around me"

Lalala und so weiter :P hahaha En av alla låtar jag hade till min hemma träning tidigare idag. Å jisses vad jag svettades, thats good! ;) Jag är glad att pappa inte har några grannar för folk skulle nog skaka på huvudet och kanske ringa psyk om de såg mig idag när jag tränade hahahaha En blandning av affropowerdans, skutt, övningar och egen komponerad dans var det en  Sofia som försökte göra. Fnissar nästan här för mig själv för jag kan se hur roligt det kan ha sett ut meen shit the same så länge jag fick röra mig lite och svettas ^^, Elliot var lat och låg och sov på en stol i köket när jag stod och svettades. Men han visste inte vad som väntade honom moahaha jag tog han på en långis senare på dagen, eller ja den blev inte megalång men i alla fall en 40 minutare!


Vad har jag mer roat mig med idag då, hmm plockat ur och i diskmaskinen.. inte mycket annat faktiskt. JO!! Jag har ju faktiskt frisserat min lilla sötgöte Elliot! Han blev så fin så och imorn väntar ett bad för den herren. Ska försöka tvätta bilen imorgon också. Maria kom förbi en sväng och så tittade vi på Horton hears a who :P Den är för jävla rolig! Sen så har jag letat kläder, inte jätteroliga kläder.. nämnligen jobbkläder, om jag ska jobba i Kalmar i sommar på ett boende så måste jag fixa egna kläder. Dessa gillade jag iaf, älskar den lila färgen!

Nu blir det att slänga sig i sängen och kolla på nåt trevligt på tvn alternativt datorn.

Love
//Sofy

Inga kommentarer: