torsdag 22 mars 2012

Huslig?

Idag har jag varit rätt effektiv tycker jag ^^ Jag har dansat och städat och grejjat här hemma hos pappa! Ooh det blev så mycket trevligare att vistas här då helt plötsligt haha Jag har tvättat och diskat (eller ja maskinen har diskat hihi) sen for jag iväg till farfar och klippte håret på honom och fikade lite grann innan det var dags att dra och tvätta av bilen! Fick lite hjälp av lillasyster med det så det var snällt. Nu ska jag bara se om jag kan lösa problemet med rutan invändigt i bilen, den är nämnligen helt dassig och man ser typ inte ett skit när solen ligger på! vet inte vad som hänt.. hmm.. aja inte mitt problem efter söndag om jag inte lyckats lösa det tills dess då vill säga :P

Nu får det nog bli en dusch och på med min zippis! imorn väntar en fika med Linn, klockan 12.00 ska jag hämta upp henne i Marnäs så ska se till att gå upp vid 9 imorn så jag kan chilla innan jag ska iväg :P Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda, kanske ska busa med mitt hår lite. Har velat testa en frisyr ett tag och har kollat upp det på nätet så kanske kan roa mig med att testa det imorn och se om det är möjligt att göra med mitt hår :P haha Skulle behöva fixa en ny header till bloggen pronto också, kanske också nåt som borde stå på morgondagens to do list! Får se om inspirationen infinner sig imorgon eller hur det blir, den som lever får se!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: