måndag 26 mars 2012

Måndag, kära måndag.

Mi gadd det är ju redan tisdag imorgon!! Ujuj.. Snart är det fredag och tåget går mot Estockholomo! :P Meen det är några dagar kvar än och tur är det för jag har ju lite saker att göra innan! Idag var jag in till stan och sa hej till arbetsförmedlingen.. igen. Med det gjort så var jag in på lindex en snabbis och köpte mig en klänning för hela 50 kr, är en klänning som jag sneglat på förut men struntat i den för den kostade 399 kr men nu helt plötsligt från ingenstans hängde det några klänningar mitt i affären som gick bort för 50 kr stycket och just den här klänningen fanns i min storlek och en annan storlek så ja, jag tog den efter lite funderande. Jag har bestämt att jag ska modifiera klänningen :P Den ska bli kortare och få en annan skärning moahaha Vad kan gå fel? Jo jag kan ha kastat 50 kr i sjön.. När jag kom hem från stan så har jag dragits med huvudvärk, den blev bättre efter lite tacosgratäng som tur var.

Nä nu blir det nattinatt! Skepp o hoj!


Love
//Sofy

Inga kommentarer: